
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Doktora Neden Tercih Edilmeli?
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Doktora programı, İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde Sosyal Bilimler Enstitüsü bünyesinde faaliyet göstermektedir. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık doktora programının amacı; halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında kurumsal ve uygulamaya dönük, akademik donanıma sahip, ileri düzeyde ulusal ve uluslararası bilimsel araştırma yapabilecek, alana hâkim, disiplinlerarası ilişki kurabilen, kuramsal çalışmalara ve uygulama sahasına katkı sağlayabilecek, uluslararası standartlara uygun araştırmacılar, akademisyenler ve uygulamacılar yetiştirmektir.
İleride dünyada ve Türkiye’de farklı üniversitelerde Reklamcılık ve Halkla İlişkiler alanlarında ders vermeye veya ileri düzeyde bilimsel araştırma yapmaya yönelik olarak hazırlanmak isteyen ya da iş dünyasında araştırma ve uygulama alanındaki birlikteliğin zenginliğini kariyerine taşımak isteyen tüm başarılı master öğrencilerine yönelik olan program; kendisini sürekli geliştirebilen, toplumun ve pazarın değişen ihtiyaçlarına ve sorunlarına yapıcı ve yaratıcı çözümler üretebilen nitelikli kişiler yetiştirme vizyonuna sahiptir.
Programı sürdürebilecek yeterli sayıda öğrenci başvurusu olmadığı durumlarda program açılmamaktadır.
Prof.Dr. R. Gülay ÖZTÜRK
gulay@ticaret.edu.tr